Usch och fy..

...... Skrivet: 2010-06-05 | Klockan: 20:40:24

Är hemma och trött som en gnu. Det som är bra med att jobba nu, sommartid, är att det fortfarande är ljust när jag kommer hem. Man orkar lite till även om man är så trött att man nästan somnar innan man har satt foten innanför dörren.

 

Sitter för övrigt och känner mig allmänt vilsekommen, då alla säger till mig olika saker om mitt sommar schema. Frågar om jag kan byta den och den dagen till den och den istället, om jag kan komma på morgonen istället för att komma vid ett. Eh, jobbar jag då? Svarar jag lite halvdumt. Har ingen koll alls.
Funderar på en spontan semester till Australien - joina?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback