Lyckad kväll! The Baseballs ♥

...... Skrivet: 2010-06-20 | Klockan: 10:33:19

Antagligen en av de bästa kvällarna i hela mitt liv! Jag och Elisabeth stod längst fram - bara tre meter ifrån Sam, Digger och Basti! De spelade alla låtar från sitt album Strike och några till! De skämtade mycket och var hur charmiga som helst!

Under en låt (har glömt vilken) så kom Basti, killen till vänster, ner och tog i min hand. Tillfälle att dö nr 1.
De spelar vidare och vi sjöng med, då plötsligt Digger, killen till höger, kommer ner och ställer sig rakt framför mig och ser mig rakt in i ögonen medan han sjunger. Blev helt chockad och dog för andra gången. När låten var slut så började att skämta OM MIG och sa att jag hade sett skräckslagen ut medan Digger tyckte att jag såg tillfredställd ut. Under resten av föreställningen står han och tittar på mig gång på gång.

Hade också tillfälle att ta Sam i handen och innan konserten var slut kom Basti fram med microfonen och jag fick sjunga med - "beautiful" sa han och sprang upp på scen igen. Sedan sprang de alla ner från sen för att ta publiken i hand, Digger stannar framför mig och ger mig en kram. Tillfälle att dö nr 3. De bjöd även på tre extran nummer.

Jag kan med all säkerhet säga att det var den bästa konserten jag någonsin varit på och att jag kommer ta chansen igen för att se dem!♥


Kommentarer
Skrivet av: Elisabeth

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE<3

...Skrivet: 2010-06-20 | Klockan: 11:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback