Sommarlovs dag 1

...... Skrivet: 2010-06-11 | Klockan: 13:08:26
En morgon utan dess like! Gick upp vid 6.00 för att väcka mina yngre syskon och skicka iväg dem till skolan. Strax efter att de hade gått åt jag lite innan jag gick upp och lade mig igen och (nu kommer the amazing part!) SOV TILL 11.30! Woho!

De som känner mig vet att jag är en morgonperson och har ganska svårt för att sova längre än till 10, oavsätt lov eller helg! Så att vakna vid denna sena timme kändes lika konstigt som om man hade vaknat och hittat en fisk i handen.

Idag så händer inte speciellt mycket. Det är första sommarlovs dagen och jag har inga planer. En sak som jag hade tänkt att göra är att pilla färdigt med Sofies bloggdesign. Det är min första egen gjorda design och det ska bli spännande att se hur det blir i slutändan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback