Självmordstänkande nacke

...... Skrivet: 2010-06-22 | Klockan: 16:56:24

Min nacke har haft självmords tankar hela dagen så därför brist på uppdatering. Har mest legat i min säng och halvt sovit och varit minimalt aktiv. Sitter nu och tittar efter vattenkokare/espressomaskin på min mors order så att vi kan göra chailatte hemma. Förhoppningsvis, kan man få dricka en idag.


Skriver också ut bland annat bilden i inlägget under på fotopapper och annat skoj. Undrar när mina betyg hade tänkt att trilla ner i brevlådan. Är superspänd på om jag kommer in på fotoinriktingen eller inte. Om inte ska jag bli gruvarbetare. Eller stagecrew till The Baseballs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback