Nintendo Ds

...... Skrivet: 2010-06-13 | Klockan: 11:39:12

Det här har jag pysslat med hela morgonen och har även lyckats värva (vinna) hela spelet. Så nu har jag åter hamnat i rastlöshetens bana.

Bilden här intill visar också spelkittet (spelen är köpta sen tidigare) jag köpte igår. Har ju sådana underbara syskon som mer eller mindre tuggar sönder  allt inom en två mils radie, så "pek-pennan" som tillhör konsolen sjöng på sin sista referäng. Dock tillverkas inte pennorna till min model längre så jag fick helt enkelt köpa en väska till också. Till pennan och väskan fick jag:

 

• Ett mindre "fodral" och ett band så man kan hänga den kring halsen.
• En nyckelring med förvaring för spel och minneskort.

• Rosa hörlurar i form av hjärtan.

Allt det här för 199kr hos Gamestop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback