Morgon jobb - inte min grej

...... Skrivet: 2010-06-23 | Klockan: 13:22:08

Jag är inte alls van vid att jobba på morgonen. Eftersom att jag har skola att sköta brukar jag bara jobba en fast dag i veckan och varannan helg. Vilket alltid är eftermiddagar. Kände mig helt missplacerad när jag kom till butiken 6 i morse då alla verkade ha något att göra.

Allt jag egentligen skulle göra var att öppna kassan vilket man kan göra i samma veva som butiken slår upp dörrarna för kunderna. Hjälpte dock till att packa upp lite varor och städade lite.

 

Nu i eftermiddag hade jag tänkt att gå ut med kameran. Även om vädret är lite gråmulet och trist kan man säkert hitta något som kan väcka mitt intresse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback