Längtan tar över

...... Skrivet: 2010-06-17 | Klockan: 21:32:58

Jag spricker av längtan! Kan inte riktigt förstå att jag äntligen ska få se dem live! Förälskade mig så fort jag fick höra 'Angel' med dem och har mer eller mindre lyssnat sönder deras album och sett så många youtube-klipp som jag har kunnat hitta.

Nu ska jag äntligen få se dem på lördag! Fick byta arbetspass med kollegan, men jag ska skutta ur sängen omänskligt tidigt på morgonen och njuta av varenda minut på jobb. Omänskligt tidiga mornar är inget när man ska på konsert på kvällen!


Kommentarer
Skrivet av: Karolina

Det är orättvist att du ska se dem! xd Jag vill också! ;D <3

...Skrivet: 2010-06-17 | Klockan: 22:23:12
URL: http://jinete.blogg.se/
Skrivet av: Lisa

AHHHHHH JAG SPRICKER AV LÄNGTAN

...Skrivet: 2010-06-17 | Klockan: 23:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback