Födelsedagspresenter

...... Skrivet: 2010-06-20 | Klockan: 22:08:39

Kom hem efter en inte allt för jobbig dag på arbetet och blir attakerad av mina systrar som ivrigt skuttade rundor och ville att jag skulle komma och öppna presenter. Gick dock och bytade om innan det blev något present öppnande då jag inte var så sugen på att ha mina arbetskläder på mig längre än nödvändigt.

 

Fick ett par nya convers i rosa som jag har tjatat om att jag har viljat ha i tid och evigheter, men varit för snål att köpa. Jag fick också en wct jacka som är modern nu i blå och rosa, något som jag också har tittat på en längre stund. Tack så mycket för de fina presenterna, sms;n och kommentarerna på facebook! ♥


Kommentarer
Skrivet av: Karolina

Grattis igen <3 :D riktigt fina presenter :] <3

...Skrivet: 2010-06-20 | Klockan: 23:49:35
URL: http://jinete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback