BLÄ

...... Skrivet: 2010-06-27 | Klockan: 21:12:07
Bränd på ryggen, mobilen är störd, hjärnan är bortkopplad, rastlöshet, nervositet, orkar inte, saknar sällskap, vill inte ha betyg, sol, kameraobjektiv, jordgubbar är blä, jag vill ha betyg, kamerafilter är inte dumt, segare än segast, har jag kommit in på foto?, The Baseballs ♥, återställer mobilen, Djävules märke, photoshop-tidning, semester, sol, tv är tråkigt, jag har fortfarande inte sett sex and the city 2, ny piercing, ny hårfärg, dör om jag inte kommer in på foto, Liseberg, stranden, inte okej, han svarar aldrig, allergiska ord, skrattanfall, jojokort, linjer, rosett på ryggen, ingen svarar alls, tuggumiburken är nästan slut, brännan svider, jag orkar inte, musik är guld värt, aftonbladet är skumt, The Baseballs i Göteborg, facebook är meningslöst, jävla mobil...





BLÄ!

Kommentarer
Skrivet av: Karolina

Man kan hitta mycket ja :o

...Skrivet: 2010-06-27 | Klockan: 23:39:36
URL: http://jinete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback