Betyg

...... Skrivet: 2010-06-30 | Klockan: 13:44:36

Jag kan inte tro det! Allt plugg och slit lönade sig, jag ska gå i MP2FOTO!! YAY!

(Avslutade kurser)

Datorkunskap: MVG - Känns som om jag inte gjorde speciellt mycket under den här kursen. Visst, jag gjorde uppgifterna men ansträngde mig inte speciellt.

Webbdesign: VG - Kämpade som attan med grejer som jag verkligen inte förstod. Jag är stolt över det här betyget!

Engelska A: MVG - Har alltid haft VG i engelska, men lyckades bra på nationella så det höjde mitt betyg!

Matematik A: G - Jag hatar matte, det gör jag verkligen. Kämpade och fick mitt G, jag är nöjd.

Mediekunskap: MVG - Förstår inte riktigt varför jag fick MVG i den här kursen. Kan inte komma ihåg vad vi gjorde på denna kursen heller.

Medieproduktion A: VG - Fick VG på alla inriktingarna förutom två där jag fick MVG. Nöjd, nöjd, nöjd.

Samhällskunskap A: MVG - Har haft världens bästa lärare som har fått mig att anstränga mig fast det har varit tråkigt.

Svenska A: MVG - Jag älskar svenska, räcker det?

 

Jag är verkligen supernöjd med mina betyg! Ska fortsätta och kämpa så att de blir ännu bättre!


Kommentarer
Skrivet av: Karolina

YEY Jonna duktig ;D Grattis <3 :D

...Skrivet: 2010-06-30 | Klockan: 20:03:45
URL: http://jinete.blogg.se/
Skrivet av: jonas

Grattis jonna!! :)

...Skrivet: 2010-07-01 | Klockan: 17:22:53
Skrivet av: michelle westerberg <3

Fin blogg! :) vad har du för kamera? du tar otroligt fina bilder! =)

...Skrivet: 2010-07-16 | Klockan: 20:19:26
URL: http://michellewesterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback