Ännu mera baseballs

...... Skrivet: 2010-06-18 | Klockan: 18:39:39

Sitter nu och funderar på vad man ska ha med sig och vad man ska ha på sig imorgon kväll. Kameran är ett stort frågetecken. Ska man ta med sig systemkameran eller kompakt kameran?

Känns som om min blogg bara handlar om The baseballs just nu! Men jag är så spänd på att äntligen få se ett av mina favorit band live! Har deras album Strike på högsta volym och repeat 24-7. En sak som är säker med morgondagen är att jag kommer sjunga med till alla låtarna!


Kommentarer
Skrivet av: emmi

Snygg ny design Jonna! Lite avsis på snyggingarna imorgon också ;)

...Skrivet: 2010-06-18 | Klockan: 21:39:24
URL: http://twixipixi.blogg.se/
Skrivet av: boffe.

oftast får man inte lov att använda systemkameror vid livespelningar, har man tur får man den igenom vid ingången, om inte så står man där.. :P jag hade tagit kompaktkameran.



Från livenation.se: "Kamera, ljud- och bildinspelningsutrustning får ej medföras in på arenan."

...Skrivet: 2010-06-19 | Klockan: 11:51:50
URL: http://boffe.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback