Semestern är slut

...... Skrivet: 2010-07-04 | Klockan: 22:35:26

Min blid. Låt den vara!

 

Igår var jag alldeles för trött för att ens starta min dator när jag kom hem och idag har jag helt enkelt inte haft någon lust att sitta framför datorn. Som totalt motsatts till förra årets sommar dagar har jag varit nästan konstant utomhus hela semesterveckan. Har egentligen aldrig varit så värst glad för att vara utomhus, men nu verkar det ha vänt!

 

Idag var min sista semester dag, vilket innebär att det är jobb redan imorgon. Känns dock skönt att jag nu har något som jag måste göra och inte bara spontant åker ut någonstans (jag gillar att planera = controlfreak). Har som tidigare nämnt lite svårt för att vara 'bara ledig'.  Ska nu jobba fyra dagar i veckan i 3 veckor innan min andra semester vecka kickar in. Det är också då Helsingborgs festivalen är och jag ska delta! Det ska bli superspännande och jag längtar till träningarna vecka 28 och 29 redan nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback