Nyduschad och Mikael Wiehe

...... Skrivet: 2010-07-12 | Klockan: 15:22:13

Nyduschad och i något fräschare form än tidigare. Det lär dock inte vara allt för länge då det fortfarande är otroligt varmt! Ikväll så ska jag och Cajjo till Fredriksdalsteatern (ni vet, där Eva Rydberg spelar på sommaren?) och titta på Mikael Wiehe.

 

Ska bli mycket spännande då jag knappt har hört något av denna artist tidigare, men vet att många av hans låtar, om inte alla, har politiska budskap och djupare meningar än vad många andra musiker använder sig av!
Jag kommer dock att missa både första och andra tränningen med magdansen, men jag har ju två chanser till, så det ska nog gå bra ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback