Nattliga samtal

...... Skrivet: 2010-07-17 | Klockan: 23:02:01

Har nyss haft ett nattligt samtal med min lesbiska partner genom mitt sovrumsfönster. Har bara snackat nonsens och något som för en annan människa skulle tydas som helt osammanhängande, men som för oss är helt förståligt.

 

Imorgon är det jobb igen. Inget som jag ser sådär överdrivet fram emot eftersom att dagens arbetstimmar var väldigt långa och innehöll väldigt lite (jättelite folk idag=inget att göra). Håller fingrar och tår korsade för att morgondagen ska vara lite mer aktiv!


Kommentarer
Skrivet av: Elisabeth

jag tycker alltid våra samtalsämnen är mycket förståliga?

...Skrivet: 2010-07-18 | Klockan: 00:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback