Inget teater väder

...... Skrivet: 2010-07-25 | Klockan: 10:39:19

Idag vaknade jag till blåst och en gråblaskig himmel. Inte direkt något teater väder, är jag rädd, med det ska nog gå ändå! Det ska bli jättekul att få se Fröken Dror uppträda igen och få träffa min gammla dansgrupp igen, det kommer säkerligen bli många skratt och många minnen.

Tänkte ta med mig kameran också, mest för att ta många bilder på oss fyra (jag vet inte om man får fotografera föreställningen, troligtvis inte). Så håll tummarna för att regnet inte ska falla ner på oss, att det blir några bra bilder och att vi har lika kul som alltid!

Kommentarer
Skrivet av: MecKii

YAY KAMERA TIME!! Vi kommer o ha det BÄSTA!! Precis som alltid <3

...Skrivet: 2010-07-25 | Klockan: 11:35:08
URL: http://meckii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback