En tur i Helsingborg

...... Skrivet: 2010-07-22 | Klockan: 10:52:03
Ser nu att inget av mina mms;ade inlägg har kommit fram. Attans. Igår blev det ändå ingen städning. Min katt satt utanför mitt fönster och jamade så ynkligt han kunde för att jag skulle vakna och släppa in honom och efter cirka en timme satt han vid min dörr och ville gå ut igen.

Då tog jag mitt täcke och gick ner och lade mig i soffan. När jag vaknade igen var klockan åtta. Vill påminna att jag då inte somnade förrän efter halv tre. Då kan man inte komma ihåg att man ska städa.

Gårdagen tillbringade jag i stan, on my own. Sprang lite ärenden och tog det allmänt lugnt. Drack en supergod is chai på espresso house och tittade i den nya kalendern jag köpt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback