Det nya schemat. MP2FOTO

...... Skrivet: 2010-07-14 | Klockan: 23:41:47
Såg precis på facebook att mitt nya schema för skolan har kommit upp på deras hemsida.

Hitintills är det enda som jag hänger upp mig på är att idrottslektionerna (de blå rutorna) är sist på dagen. Då är man ju redan trött för att det är slutet på dagen och då ska man ha idrott? Me not like.

Klagomål två. Det ser ut som om jag kommer att ha väldigt långa raster både torsdag och fredag. Två timmar på fredagen och ungefär en timme på torsdagen. Vad ska man göra den stunden? Baka en kaka? Sjunga en sång?

 

Annars tycker jag att det är helt okej. Känns inte överdrivet ihop pressat och att man har tid att andas mellan lektionerna.


Kommentarer
Skrivet av: Elisabeth

Inte sant alls... JAG KAN JU FÖR FAN INTE ANDAS PÅ 2H och 10MIN... tror du jag hinner hitta andan på 10 min mellan dessa:O

...Skrivet: 2010-07-15 | Klockan: 00:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback