Bon Bon Land

...... Skrivet: 2010-07-28 | Klockan: 22:02:56
Min skrivar lust försvinner lika fort som den återkommer. Dock har jag en väldigt bra ursäkt för att inta ha uppdaterat idag - jag har inte varit inom landets gränser.  Jag har varit tillsammans med familjen i Danmark i nöjesparken 'Bon Bon Land'.


Bild från båten.


Det tog cirka 1½ timme att komma fram med bil.


Inga mila långa köer här inte.

Efter en stund i parken började köerna bli löjligt långa (fick vänta upp till 40 minuter för vissa karuseller) och det blev allt varmare att vistas ute i den stekande solen. Det var folk överallt = nästan 0 sittplatser, - 100 sittplatser i skugga och man började tröttna en aning. Men i det stora hela var det en mycket rolig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback