Snökaos

...... Skrivet: 2010-01-27 | Klockan: 22:00:43

Bild på snökaoset tidigare idag.

Det blev en riktigt slapp eftermiddag. Har dock haft den obehagliga känslan att jag har massor av saker, skolarbete och annat som jag måste få gjort  inom snar framtid. Men nu när jag tänker efter så kan jag bara komma på två saker, engelska glosor till morgondagen och matte som ska vara färdigt till måndagen.

Så egentligen har jag inte alls mycket att göra, men ändå så finns känslan där.

Med morgondagen väntar en väldigt lång ljudlektion, en alldeles för kort lunch, lite svenska och engelska. Därefter ska man bege sig mot jobb. Har jag turen med mig kommer dagen också innehålla en massa galna bilder, skratt och andra tokigheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback