Snabbt

...... Skrivet: 2010-01-28 | Klockan: 15:55:56

En kort liten uppdatering innan det är dags för mig att springa vidare till jobb!

Första ljudlektionen som jag kände mig något aktiv under. Vi blev färdiga med intervjun vi var ute på i måndags och började på vår jingel tills då vi ska sitta i radio.

Dagens kommentar är solklart "KOLLA! Det luktar bullar!!". Självklart så var det jag som yttrade mig så klumpigt och Jack nästan dog av skratt.

Råkade somna på dagens sista lektion, engelska. Jack satt och kliade mig på armen då vi lyssnade på en nyhetssändning på engelska. Som tur var, var detta det sista vi skulle göra den lektionen så det blev ingen längre sovstund.

Ikväll efter jobb ska mitt hår kanske bli en rödare nyans, vi hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback