Shopping/fika

...... Skrivet: 2010-01-04 | Klockan: 22:08:33

Nikon D3000 18-55mm, bild tagen av mig

Det var endast meningen att vi skulle fika idag. Men det blev lite mer än så.
Som en bonus på fikan blev det en liten shoppingrunda, mest tack vare att jag råkade pilla sönder ett av mina öronhängen på Espresso House. Opss.. 

Det blev en vända in på Glitter där jag packade på mig ett 3pack öronhänge, stora ringar i silver och en klämma.
Efter det så sprang vi in på Gina Tricot (igen) där vi köpte vars en tjocktröja i olika mönster. Ingen av oss kunde bestämma sig för vilken av tröjorna som var finast/satt bäst så vi köpte vars en och pratade om delad vårdnad om dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback