Rött hår och naglar

...... Skrivet: 2010-01-17 | Klockan: 11:23:14


Nu är det strax dags att göra sig klar för jobb. Känner mig inte supersugen på att sitta där och frysa idag igen, men det måste ju göras.
Kan ju sitta och fantisera om morgondagen då jag äntligen ska få fixa till mina naglar igen. Det var ett tag sedan nu och det utväxten på naglarna börjar bli lite i det längsta laget.

Dessutom ska jag försöka färga håret idag. Då det bara blev riktigt rött i min utväxt och inte i hela håret. I topparna är det ljus rött/brunt och i botten så är det rött. Förhoppningsvis ska vi ändra på detta och få hela håret rött!

Kommentarer
Skrivet av: vw

men det är snyggt som det är just nu. innan du färgar för andra gången

...Skrivet: 2010-01-17 | Klockan: 16:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback