Nyårsafton

...... Skrivet: 2010-01-01 | Klockan: 11:35:09


Nikon D3000 18-55mm, bild tagen av mig

Första inlägget 2010. Efter allt för få timmars sömn så bör jag egenligen låta bli att skriva. Men jag älskar ju att göra det, så varför ska det stoppa mig?

Gårdagen/natten var oerhört kul. Började hemma hos Cajjo där man spelade träningsspelet, med samtliga gäster. Därefter så gick vi ut i kylan då klockan var något runt 22.00. Djupfrysta kom vi hem till Viktor som var jätteseg på att komma ner och öppna åt oss.
Inne i ett mycket varmare vardagsrum så hade vi beslutsångest över filmhögen som låg på bordet. Boysen försökte få oss att bestämma och vi bara prata på. Till sist blev det en film ändå.
Vid 12-slaget gick vi ut och försökte fota raketer utan någon vidare framgång. Stod där ute i någon timme innan vi smög in igen för att starta nästa film.

Klockan 03.30 kom vi på att jag skulle upp och jobba senare idag och bestämde oss för att gå hem. Cirka 04.00 stod jag innanför ytterdörren, hur pigg som helst och undrade om det skulle bli mycket sovande.

Och nu sitter jag här, börjar jobba 13.00 och önskar inget hellre än att jag kunde få sova en stund till.


Kommentarer
Skrivet av: Karolina

Fick du ingen bild alls? =O Vill se :)

...Skrivet: 2010-01-01 | Klockan: 21:05:36
URL: http://jinete.blogg.se/
Skrivet av: Karolina

GOTT NYTT ÅR BTW xD <3

...Skrivet: 2010-01-01 | Klockan: 21:05:56
URL: http://jinete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback