Magdans

...... Skrivet: 2010-01-25 | Klockan: 22:00:56


Idag var det första magdansen och jag njöt verkligen av att få röra på fläsket igen. Enligt läraren ska denna terminen bli ännu hårdare och att vi ska jobba med detaljer och många små rörelser.
Redan idag den första gången började vi kort med koregrafin som började på golvet. Precis där brann världens smärta genom ena benet, men jag kämpade på ändå.

Det ska verkligen bli kul att komma igång med träningen igen, vilket jag har saknat under lovet.

Kommentarer
Skrivet av: Christofer

Fin bild! Fina färger, och bra komposition. :) Om jag får ge lite kritik, så räta gärna upp horisonten lite nästa gång, nu är den lite sned.. ^^

...Skrivet: 2010-01-25 | Klockan: 22:47:06
URL: http://www.flickr.com/photos/thisyear_

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback