Kvällsplaner

...... Skrivet: 2010-01-30 | Klockan: 11:25:34


Trots många om och men så fick jag mig några timmars sömn. Nu sitter jag och lyssnar på Bon Jovi och funderar på vad som ska komma denna dagen.

Ikväll ska mina föräldrar gå på bio och se den mycket väl omtalade Avatar och det gör mig till barnvakt ett par timmar. Då ska vi försöka koppla in Nintendo Wii till den stora tvn i vardagsrummet, äta en massa onyttigheter och kanske hinna se en film eller två. Lite roligt ska man ju ha!

Det blir eventuellt också så att Rasmus hänger med hit en stund, det blir säkert mycket skratt och roligheter där med.

Men nu är det snart dags för mig att gå till jobbet, så jag ska börja göra mig färdig om en liten stund.
Fortsatt trevlig lördag!

Kommentarer
Skrivet av: Karolina

Låter skoj :)

...Skrivet: 2010-01-30 | Klockan: 12:33:30
URL: http://jinete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback