Kort sammanfattning

...... Skrivet: 2010-01-22 | Klockan: 19:57:29


Såhär kan det se ut när matteläraren går ut ur salen för att ta ett viktigt samtal. Dagen har tyvärr varit lite småtråkig, men trots detta har jag och Sofie flummat loss ordentligt. Speciellt under Mediakunskapen, då vi blev tvingade att titta på Notting Hill.

Efter skolan sprang jag runt lite i stan innan jag frös så pass mycket att jag kände mig tvungen att åka hem. Väl hemma har jag inte gjort så mycket mer än att trycka i mig onyttigheter och varit social mot min familj.

När morgondagen kommer ska jag och Sofie dra oss in mot Väla och shoppa loss. Får väl se om vi kan hitta något fint!

Kommentarer
Skrivet av: emmi

Nothing Hill är bra :D och Hugh är mummzzz....!!

...Skrivet: 2010-01-23 | Klockan: 13:54:59
URL: http://twixipixi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback