Im going back to school

...... Skrivet: 2010-01-10 | Klockan: 15:24:40

Nikon D3000 18-55mm, bild tagen av mig

Idag fastnar jag inte på bild. Inte alls. Kanske att jag gör det senare ikväll och då kanske ni får se mig med rött hår. Vet egentligen inte om jag är nöjd eller ej. Om jag vill ha det mer rött eller om man ska färga tillbaka det igen.

Imorgon är det dags att gå tillbaka till skolbänken. Det enda som jag inte ser fram emot är läxorna, men annars är nog allt annat okej. Lektionerna brukar inte vara så dö trista och lärarna är ganska bra! Dessutom så får man ju träffa alla kompisar igen och det är alltid något positivt! 

Kommentarer
Skrivet av: emmi

du får träffa mig typ NÄR SOM!!! och super sexig punkare du är :D:D <3

...Skrivet: 2010-01-12 | Klockan: 14:10:03
URL: http://twixipixi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback