Grattis bloggen

...... Skrivet: 2010-01-14 | Klockan: 21:49:02


Idag fyller min blogg ett år, grattis på den!
Detta var även den tredje dagen i rad vi fick åka buss in till stan. Inte klagar jag, det är mycket bekvämare att åka buss då de flesta väljer att ta tåget (som för övrigt att alldeles för fullt). Dock kommer vi alltid försent för att förstärkningsbussen kommer cirka en kvart efter att tåget har avgått. 

Mer trista  nyheter fick jag när jag kom till skolan. Idag var det sista lektionen av rörlig bild och som en sista uppgift skulle vi i grupper göra en film efter egna huvuden. I min grupp har vi valt att göra en parodi på en känd musikvideo. 
Vi har tidigare haft den oturen att vi inte har sparat på rätt sätt och vår nästan färdig redigerade film försvann. Detta har nu hänt två gånger.
Vi hade alltså ingen film att visa upp när vid lektionens slut. Vi ska dock få en chans att göra om den ytterligare en gång på måndag, vilket innebär att vi kommer missa första ljud lektionen. Men vad gör man inte för ett betyg? 

Kommentarer
Skrivet av: Karolina

sv haha i know :] Blir som sagt antagligen filborna för mig med dock inte media program ^^

...Skrivet: 2010-01-14 | Klockan: 23:08:14
URL: http://jinete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback