Första PS bilden

...... Skrivet: 2010-01-06 | Klockan: 16:46:59

Bild tagen och redigerad av mig.

Var tvungen att testa photoshop nu när man har införskaffat det. Självklart så tog jag den chansen att nörda mig samtidigt. Tycker att det är så synd att man har förstört Twilight böckerna. Filmerna kommer inte ens i närheten av böckerna och att de har satt åldersgränsen till 11år är inte heller någon hit!

Dock kan jag inte låta bli att läsa dem om och om igen och i hemlighet önska mig en egen Edward ♥

Kommentarer
Skrivet av: törnkvist.. :P

Jodå filmerna är asbra dom också!! Dock mycket för att Edward ser ut som han gör men ändån ..:P xD

...Skrivet: 2010-01-06 | Klockan: 18:34:24
Skrivet av: vw

tycker du att jag borde läsa böckerna? tror nästan jag vill läsa om denna Edward

...Skrivet: 2010-01-06 | Klockan: 22:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback