Film och kortspel

...... Skrivet: 2010-01-06 | Klockan: 12:07:17

Nikon D3000 18-55mm, tagen av mig

Kvällen började med att Cajjo kom hem till mig och fixade med min dator medans jag fixade hennes hår. Varför vi fixade hennes hår är lite småluddigt, men det kan ha varit för att hon tidigare hade lockat håret och det hade lagt sig ner.

Sedan sprang vi över till Fille. I väntan på att Viktor skulle komma så satt vi och valde mellan högar av filmer. Till slut så valde vi Paranormal Activiti. Sedan när Viktor kom så hade vi en liten konversation om vart vi skulle sitta någonstans, i stor soffa med mindre bra ljud men större tv eller i en liten säng med bra ljud och mindre tv. Soffan vann då den kom med ett soffbord.

Filmen som skulle vara årets skräckfilm blev nästan till en komedi då vi sa saker som "vad är hon rädd för? Den städar ju åt dem, var glad!". Alltså inte alls så obehaglig som jag hade föreställt mig, då jag är mycket lättskrämd. 

Efter filmen så gick vi ut i köket och spelade kort. Spelade 2 olika spel som jag inte kommer ihåg namnet på och som jag var ganska kass på. Killarna vann gång på gång. 
Sedan efter någon timmas spelande blev 3/4 av vår lilla grupp hungrig. Nattmat alltså. 

När maten var uppäten så blev det mer tvtittande bland annat på MTV. Nu var klockan runt 4 och det var dags att gå hem! 

   
Bilderna är klickbara!

Kommentarer
Skrivet av: Spiderchick

tack söta för snäll comment =)

...Skrivet: 2010-01-06 | Klockan: 13:30:56
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Skrivet av: vw

blev en bättre bild nu i alla fall, men jag ser ändå helt di leva ut på bild

ha en bra dag

...Skrivet: 2010-01-06 | Klockan: 16:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback