Crazy Day

...... Skrivet: 2010-01-15 | Klockan: 18:07:13


Trots att studiebesöket lät riktigt tråkigt så var det ganska kul och intressant. Det var inte bara en föreläsare som stod och babblade på, utan gav oss flera chanser till diskutioner om vilket som var etiskt rätt och inte.

Efter att vi både hade sett en film och lyssnat på föreläsaren fick vi spela ett spel, "journalistspelet". Där man i mindre utsträckning fick testa på att vara en journalist under en dag. Riktigt kul faktiskt.



Efter att ha sagt hej och tack till läraren och föreläsaren,
så gick vi mot skopunkten och förälskade oss i skor. Sedan åkte vi in till stan och träffade Rasmus och hans kompis, innan vi allihopa stack till Burger King. Åt där en stund och pratade om allt möjligt innan vi tog bussen in till stan.
På tåget sedan, fick jag frågan om jag hade legg på mig. Tågvärlden tyckte alltså att jag såg lite gammal ut för att åka på en barn biljett. Haha, som vi skrattade!

Tack för en superkul dag, detta måste vi göra om snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback