Flumm fredag

...... Skrivet: 2010-02-05 | Klockan: 18:35:21


Får väl erkänna att jag inte fick mycket gjort alls under mediakunskapen. Fick ingen insperation alls till att skriva en synopsis och var okonsentrerad till 100. Lektionen kändes evighets lång och tiden tycktes stå stilla. 
Ändå så kändes det som att vi precis hade satt oss ner när vår lärare kom in och sa att det var dags att sluta. 

På bussen blev jag tvungen (igen) att visa mitt leg för att få åka på en barnbiljett. Cajjo glömde nästan sin mobil på ett säte och vi var ganska flummiga. Jag hann äta upp min mat innan henne, vilket nästan aldrig händer. Kan också lägga till att jag nog inte har ätit såhär mycket på en dag sen.... Ett bra tag sen?

Har dock inga planer för kvällen, förutom att kanske duscha och se någon bra film. Vad gör du ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback