Tisdag

...... Skrivet: 2010-02-02 | Klockan: 20:43:17
Eftersom att min kamera sladd, helt utan anledning, gick upp i rök försvann mitt bloggsug. Det kändes inte alls lika motiverande att skriva utan att kunna lägga in bilder.
Men nu när min kamera sladd är återfunnen kom skrivsuget tillbaka med den!



Den här dagen började med att tåget som vi skulle ta till skolan var inställt. En kvart efter att tåget skulle ha kommit, kommer en party/porr-buss (sunds pärlans fest buss typ) och vi kommer iväg till skolan ändå. Vi kom fram 09.00, alltså blev vi en halvtimme sena och första lektionen var idrott. 
Vi sprang på idrottsläraren i korridoren och han sa att det var inte lönt att vi bytade om till badkläder (vi skulle simma). 

På samhälls lektionen hände det inte så mycket mer än att vi satt och flummade vid en dator och skickade iväg ett mail till en politiker. 
Engelska lektionen kändes ungefär lika meningslös när vi skulle ha något som påminnde om en tävling där vi skulle böja diverse ord.

Hem till Cajjo sen och käka, sedan fick hon för sig att hon skulle lära mig att spela Wow.

  
Jag  i WOW form

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback