Söndag

...... Skrivet: 2010-02-21 | Klockan: 19:18:31
En ganska übertråkig dag till att börja med. Tills Cajjo tvingade med mig till Väla.
Jag är nu ägare av en mycket snygg stol och Cajjo kan skryta med en grön pizzaslizer.

Som välkänt är vi två bondetöser inte allt för normala när vi träffas. Ett bra exempel är idag på tåget på hemvägen.

Cajjo - Undra om en pizzaslizer räknas som ett vapen...

Jag - Eh.. Jag vet inte, du får väl fråga en polis eller något?

Cajjo - (tittar på killen som sitter rakt över gången) Hej, är du polis?

Jag - HAHAAHHAH, sluta skrämma folk!!

(Killen försöker dölja att han skrattar).


Hehe, ojsan.

Kommentarer
Skrivet av: Jessica

haha, stackars killen. :P

...Skrivet: 2010-02-21 | Klockan: 19:34:55
URL: http://xforeveryoungx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback