Idag blir jag fet

...... Skrivet: 2010-02-05 | Klockan: 12:40:28
Kom hem och var helt slutkörd igår! Somnade strax innan 22.00 och sov som en sten hela natten. Vaknade dock med en lite öm rygg och nacke.

Just nu sitter jag och min klass, MP1a, i medias textavdelning och ska skriva en filmsynopsis. Med andra ord ska vi skriva en film. Än så länge så har jag bara en filmtitel. Förhoppningsvis blir det mer än så när lektionen är slut.

Dessutom så är Cajjo trött och sitter och snorar på mitt tangetbord. Efter denna lektionen som är vår sista så ska vi dra ner till Burger King och bli feta.

Kommentarer
Skrivet av: Hanna

Tack så mkt :D

...Skrivet: 2010-02-05 | Klockan: 17:26:56
URL: http://hannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback