Åhh ge mig!

...... Skrivet: 2010-02-07 | Klockan: 19:05:05
Sitter och surfar rundor, då insperationen svek mig och engelska uppgiften. Inne på stratsidan, blogg.se, hittade jag det sponsrade inlägget från guldfynd där 4 bloggerskor hade hittat sina "alla-hjärtans-dag-favoriter".

Då hittade jag den här.


Ringen utan gravyr (utan text) kostar 249kr, sedan beror det på vad du vill gravera in på ringen hur mycket extra kostnader som tillkommer. Är grymt sugen på att köpa en sådan ring. Dock är jag osäker på vad det skulle stå på den, det ska nämligen betyda något för mig samtidigt som det ska vara tidlöst.

Har du något bra förslag/ vad skulle det stå på din ring?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback