Sort of.

...... Skrivet: 2010-12-13 | Klockan: 20:49:02


(något som jag har tänkt att göra länge, länge, finally done!)


Im back! För stunden i alla fall. Snart jul och jullov, supermys även om julkänslan bara har snuddat vid mig än. Svårt att tänka på tomtar och pepparkakor när man har fyra (4) prov att plugga till. Usch.

Imorgon till exempel, så är det svenska prov.


Den stunden jag har varit borta har det inte hänt speciellt mycket under. Har försökt ta mig igenom de sega skoldagarna som gör mig allt mer irriterad ju längre jag är där. Misstänker att uppgifterna i vissa ämnen inte känns tillräckligt utmanande. Har därför tagit chansen och sagt till bland annat min mentor att jag vill ha svårare uppgifter eftersom att komma till skolan och känna att man redan kan allt inte är en bra grej. Duktig jag är va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback