Operation Skönhet

...... Skrivet: 2010-12-14 | Klockan: 21:31:55

Jag har nyss sett "Operation Skönhet" som går på kanal 5, tillsammans med min mamma. Programmet handlar om människor som har plastikopererat sig och sedan kommit ut på andra sidan med massvis av biverkningar och många har men för livet.

En grupp med läkare ger dessa människor chansen att få sina operationer tillrättade och förändrar deras liv.

Jag tycker att programmet är bar och intressant. För hur lätt är det egentligen inte att tänka "jag vill förstora brösten" eller "jag vill fetsuga magen"? Det är lätt att glömma bort konsekvenserna och att det finns många där ute som egenligen inte har en aning om vad de håller på med.

Jag är dock inte emot skönhets operationer, utan tycker att det är upp till var och en att påverka sitt utseende. Trivs man inte med hur man ser ut så ska man få en chans att bli nöjd, eller vad säger ni?

Vad tycker ni om skönhets operationer?


Kommentarer
Skrivet av: Amanda

Håller med om att det är upp till var och en hur man vill förändra sitt utseende

...Skrivet: 2010-12-15 | Klockan: 16:36:14
URL: http://amnnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback