No day but today

...... Skrivet: 2010-12-04 | Klockan: 12:22:50

Ska strax pysa iväg till jobb och sen kommer hela dagen vara borta. Eller det känns nästan så. Jag slutar sju. Det finns fortfarande tid att göra något, eller hur?

 

Sitter med skidstrumpor på fötterna, mest i protest mot kylan inne på ica. Dessutom sitter jag i tvärdrag, brrr.. Känner mig allmänt seg, slö och som om jag har miljoner saker att göra, fast det inte är sant. Inte ens i närheten. Måste dock få mitt kompis kollage färdigt, men har inte bestämt mig för vilka bilder jag ska använda. Suck.

 

Men nu måste jag sätta fart och göra det sista.

Så här ser jag för övrigt ut idag. Yeeeah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback