Klassresa till Ullared

...... Skrivet: 2010-12-15 | Klockan: 18:29:01

Hemma igen! Som tur var tänkte jag steget längre imorse och tog ett tidigare tåg än vad jag egentligen hade behövt. Tåget var närmare 25 minuter försentat innan de rullade in på stationen - inte okej.

Sedan blev det ett fasligt runt ringande efter folk, för att se om alla var på G och vart de befann sig. Men tillslut var (nästan) alla ombord på bussen. Trots den tidiga timman satt vi och skrattade och skojade på bussen och pratade om allt.

Inne på Ullared var det som om man hade kommit dit ensam. Klassen var putsveck, jag och Sofie gick runt länge innan vi träffade någon från klassen. I övrigt var där inte alls så mycket folk som man kunde tro och där var nästan inga köer alls.

Jag fick med mig både det ena och det andra hem. Bland annat ett par skidbyxor som jag ska ha när jag åker iväg till Sälen med jobb vecka 2. Givetvis följde det med en julklapp också!

Vi sprang också på Ullared-Morgan 2gånger! Vi snackade lite och fick ta några bilder, riktigt schysst! Han sa även att han var årets mest fotograferade man i Sverige i år och fick ställa upp på 100-200 bilder dagligen, wow!

 

Resan var riktigt lyckad och vi hade jätteroligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback