En veckas sjukdom

...... Skrivet: 2010-12-26 | Klockan: 19:41:29
Hej, en vecka senare.

I måndags kväll fick jag kräksjukan och var uppe hela natten. Under nattens sena timmar trodde jag för ett ögonblick att jag skulle dö, det kändes i alla fall så. Tisdagen spenderades i djup sömn i soffan. Började också känna av att jag längst inne i munnen hade oerhört ont.

Onsdag, skolavslutning. Medan mina klasskamrater satt i klassrummet, satt jag och väntade på vårdcentralen för att min kind hade svullnat upp. Läkaren konstaterade att jag hade ett sår i munnen och att jag borde gå till tandläkaren.

Torsdag, svullnaden börjar avta med kinden gör fortfarande ont och jag tog smärtstillande så ofta jag kunde och fick.
Tandläkaren slipade ner en kindtand som var vass och antagligen var också skyldig till det INFEKTERADE såret i min mun, mums. Ska tillbaka på onsdag för att kolla upp.

Fredag, julafton. Det går att äta, härligt!

Lördag, Tobias kommer över och vi byter klappar.

Söndag, första gången jag är ute på en hel vecka! Detta firas med pulkaåkning med Elisabeth.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback