Året som varit

...... Skrivet: 2010-12-31 | Klockan: 13:51:00
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, absolut.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga nyårslöften, men planerar att ha det till nästa år!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, inte vad jag är medveten om.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej!
5. Vilka länder besökte du? Jag kom så långt som till Danmark!
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Åka utomlands till något varmt ställe.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 19/6 29/8 2/9.
8. Vad var din största framgång 2010? Det finns säkert något, men kan inte komma på det nu. 
9. Största misstaget? Kan inte komma på att jag har gjort någon sådan där dundermiss.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk har jag varit men skadat mig allvarligt har jag inte.
11. Bästa köpet? Mycket!  
12. Vad spenderade du mest pengar på? Fika och mina naglar skulle jag tro, haha.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? The Baseballs konserterna.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Love the way you lie, waka waka, alla the baseballs.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag tror att jag har varit mer positiv, i alla fall den sista delen av året.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Umgåtts med dem som jag inte träffar speciellt ofta.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Klankat ner på mig själv.
18. Hur tillbringade du julen? Hemma med familjen.
19. Blev du kär i år? Japp!
20. Favoritprogram på TV? Vänner och Grey's.
21. Bästa boken du läste i år? Har läst så många att jag inte kommer ihåg!
22. Största musikaliska upptäckten? The Script
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag kommer inte ihåg vad jag önskade mig, men jag fick ett par rosa converse.
25. Något du önskade dig men inte fick? Haha, har gnällt om en Iphone ett tag nu.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Tro det eller ej, men jag jobbade! Det gjorde ingenting för jag hade sett The Baseballs dagen innan ;)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Hm, om jag fick stå på en scen med likasinnade. 
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Enfärgad och trist, that's going to change!
29. Tips på hur man blir gladare när man är ledsen? Att göra sig av med det ledsna! Gråta, skrika och få ut allt. Ingen mår bra av att hålla något inom sig.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Basti, Sam och Digger!
31. Vem saknade du? Många! Finns människor som jag knappt pratat med som jag stod mycket nära.
32. Några väldigt bra och nya människorna du träffade? Flickorna (och Charles) i MP2FOTO, ni är awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback