Keep bleeding

...... Skrivet: 2010-08-19 | Klockan: 09:43:39

Bleeding Love - The Baseballs

Var trött och irriterad till max när jag kom hem igår. Hittade många saker på jobb som hade lämnats orörda eller halvt påbörjade lite var stans som de egentligen fanns tid till att göra.

 

Dessutom så hade jag superont i ryggen (har väl suttit skumt) vilket resulterade i att jag inte gick hem till Cajjo igår, utan låg och sov redan vid 22.10.

 

Idag ska jag nog följa med Cajjo och hennes kusin till stan för att shoppa lite. Jag är jättedålig på att shoppa. Hittar jag något som jag gillar köper jag det ändå inte, för att det känns för dyrt eller att jag inte är säker på om jag verkligen vill ha den. Vilket oftast slutar med att jag inte köper den och ångrar mig sedan. Vi får väl se vad som händer idag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback