Talking the sleep away

...... Skrivet: 2010-08-21 | Klockan: 19:44:08

När jag kom hem efter jobb igår så dröjde det inte länge innan både Cajjo och Tobbe dök upp. Vi tittade på Björn Bröder och flummade lite.

 

Vid tolvsnåret cyklade en trött Cajjo hem och Tobbe skulle stanna en 'liten stund till'. Den här lilla stunden varade hela natten. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och lite mer. Utan förvarning var klockan sex och hela natten hade passerat.

 

När klockan närmade sig ett cyklade han hem, jag åt och gick senare och lade mig på sängen och sov en stund. Har efter detta hunnit en sväng in till Väla där jag köpte en ny berlock till mitt Thomas Sabo armband och en handkräm från The Body Shop.

 

Tanken är nu att jag ska designa färdigt sidorna till min kalender (har fortfarande inte kommit på något bra) och äta lite choklad. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback