Ställen jag vill åka till

...... Skrivet: 2010-08-07 | Klockan: 13:22:10

1. Grekland ; Ett ställe jag aldrig varit på men alltid har viljat åka till. Älskar deras mytologi.

2. Italien ; Samma sak här, någonstans jag alltid var viljat åka av okänd anledning. Jag bara vill.

3. Spanien ; Var där tillsammans med min dåvarande pojkvän och hans familj. Riktigt fin och vill gärna dit igen.

4. Tokyo - Japan; Världens kulturkrock! Som den manga/anime nörd jag är, är det en självklarhet att resa hit!

Vart vill du åka?

Kommentarer
Skrivet av: Karolina

Åh jag vill oxå resa :o

italien har jag varit i (Y) Underbart land :)

...Skrivet: 2010-08-07 | Klockan: 14:48:00
URL: http://jinete.blogg.se/
Skrivet av: stylecaaat!

Well, jag skulle vilja åka till USA igen, älskar usa. Sen vill jag åka till Australien och Kina eller Thailand. Italien skulle jag också vilja besöka :D

...Skrivet: 2010-08-07 | Klockan: 15:06:29
URL: http://stylecat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback