Sjuk?

...... Skrivet: 2010-08-11 | Klockan: 13:56:41

Var ute och sprang med Karolina igår. Båda hade kamerorna med sig, men ingen bild (av mina) bilder blev sådär bra egentligen.

 

Nu, skulle jag egentligen ha suttit på jobb och smileat för allt vad jag är värd. Men mår inte helt 100 idag, har knappt fått någon sömn (satans kvinnoproblem) i natt och mår fruktansvärt illa. Dessutom så har min arbetskollega hört att det går magsjuka i byn, så de mer eller mindre vill inte ha mig på jobb idag.
Ner-knarkad med panodil har jag legat halvsövd på soffan och väntat på bättre tider - som inte har synts till än.

 

Håller tummar och tår för att jag snart ska må bättre så att jag kan gå och jobba en stund i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback