Sista jobbdagen innan skolan

...... Skrivet: 2010-08-20 | Klockan: 11:23:10

Sitter och lyssnar på musik nu den sista stunden innan jag ska gå till jobb. Det positiva är att jag är ledig hela helgen. Ska bli superskönt att slippa jobb ett tag!


Att vara i skolan är ju mer eller mindre som semester. Då jag slipper jobba lika mycket. Dock får jag läxor som ska göras, men det kan jag leva med. Har ju kommit in på den linjen jag ville och ser fram emot vad de här två åren har att erbjuda. Kan knappt vänta med att få utveckla mitt fotograferande!

 

Men nu är det dags att stänga av datorn, göra det sista och sedan snöra på skorna och ta sig till jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback