Peppande

...... Skrivet: 2010-08-29 | Klockan: 20:43:53

Tiden bara rinner iväg. Jag hinner knappt med! Andra veckan i andra ring väntar med öppna armar och det är väl bara att rusa in med huvudet före och försöka undvika att krocka med någon.

 

Ikväll börjar mitt peppande. På tosrdag ska The Baseballs spela i den sköna staden Göteborg och givetvis ska jag och Lisa vara där! Följande dygn kommer nu att översvämmas med härlig musik från det här bandet som jag mer eller mindre skulle ge min hand för att få se!


Kommentarer
Skrivet av: Lisa

va!!! är det The Baseballs på torsdag :O hade jag asbolut ingen aning om :) hihi Tagga!!!

...Skrivet: 2010-08-30 | Klockan: 07:25:42
URL: http://siilentlips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback