Morgonstund

...... Skrivet: 2010-08-09 | Klockan: 09:52:10

Har legat hela natten och råkat riva mig själv gång på gång. Ska snart göra mig färdig för att ta tåget 11.35 för att få lagat naglen som jag av ren skicklighet slog sönder igår och få nya fräscha naglar. Äntligen.

 

Den här gången ska jag lyckas få med mig min kalender till nagelhuset, då jag de senaste gångerna har glömt den hemma och bara bokat en tid på måfå (har alltid lyckats boka in de på en dag där jag jobbar och har fått ringa tillbaka och boka ny).

 

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer
Skrivet av: Karolina

Jag ska inte göra något..

Vi fixa mina naglar jag med :(

...Skrivet: 2010-08-09 | Klockan: 10:16:32
URL: http://jinete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback