Mitt livs första langos.

...... Skrivet: 2010-08-01 | Klockan: 11:30:53

Igår åt jag min livs första langos. Den här varianten kallades för 'Svensson' och innehöll gräddfil, rödlök och ost och det hela kalaset gick på 75kr (inklusive dricka).

 

Vad ska jag då säga om den här omtalade festivalmaten. Den som både hyllas och smutskastas, den som för vissa är ett måste under festivaltider och den som andra fruktar!

 

Ska jag vara helt brutalt ärlig så tyckte jag inte att det smakade något speciellt. Det var alltså inte äckligt men jag fick inte det här 'hallelujah-moment' som många har pratat om, heller. Det var inget outstanding och är nog inte något som jag kommer att få ett supersug efter nästa gång jag går på festival.


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Är det okej att jag ändrar bilder till designen?

...Skrivet: 2010-08-01 | Klockan: 13:01:00
URL: http://barcelonalover.blogg.se/
Skrivet av: Alicia

vad bra :)

...Skrivet: 2010-08-01 | Klockan: 13:05:56
URL: http://barcelonalover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback